از ۱۲ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی بهره برداری شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از بهره برداری۱۲ واحد صنعتی در سه ماهه سوم امسال خبر داد.

به گزارش خوشه ، “مسعود مهدی زاده مقدم” در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کلات، اظهار کرد: هدف ایجاد تولید و اشتغال مولد از ابتدای سال رونق تولید و با استفاده از سیاست های حمایتی دولت به سرمایه گذاران صنعتی در بخش های زیرساختی ادامه دارد و طی سه ماهه سوم سال جاری ۱۲ واحد صنعتی به چرخه فعالیت صنعتی اضافه شده و به بهره برداری رسیدند.

وی افزود: تمامی ارکان دولت در استان و بخش خصوصی تلاش کردند تا صنعتگران و سرمایه گذاران صنعتی در مسیر رشد و توسعه کسب و کار حرکت کنند و صاحبان صنایع کوچکترین دغددغه ای نداشته باشند.

مهدی زاده مقدم با اشاره به بهره برداری های جدید واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ادامه داد: با برنامه ریزی ها و  هدف گذاری هایی که در این زمینه انجام شد، اشتغال ۱۷۲ نفربا سرمایه گذاری ۳۸۷ میلیارد ریال در سه ماهه سوم سال فراهم شد.

وی عنوان کرد: بیش از۳۴ هکتار زمین صنعتی در سه ماهه سوم طی ۹۰ قرارداد به متقاضیان واگذار شده که نشان دهنده رشد سرمایه گذاری و سوق یافتن سرمایه ها به بخش تولید است.

مهدی زاده مقدم با اشاره به اینکه امسال۱۹۲ قرارداد واگذاری منعقد شده، بیان کرد: شهرک صنعتی مشهد کلات با مساحت واگذاری بیش از۱۸هکتاری وتعداد ۶۹ قرارداد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص داده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با اشاره به حمایت های سازمان صنایع کوچکو شهرکهای صنعتی ایران، خاطر نشان کرد: یکی ازاولویت های اصلی ما توسعه زیرساخت ها و آماده سازی آن برای واحدهای صنعتی بوده زیرا سرمایه گذاران واحدهای صنعتی و تولیدی برای بهره مندی از امکانات و زیرساخت ها در شهرک‌های صنعتی مستقر شده تا از آنها استفاده کنند.

وی در پایان گفت: هم اکنون استان خراسان رضوی با۴۹شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و۴۰ شهرک قابل واگذاری زمینه استقرار ۲۶۳۱واحد صنعتی و اشتغال ۷۵هزار  ۶۷۸ نفر را فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس