برپایی نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در مشهد

محصولات دانش بنیان با گشایش نمایشگاه صنایع غذایی درمشهد رونمایی شد.

همزمان با آغاز هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات برپایی نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در مشهد (آی فود) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد از 10محصول دانش بنیان در حوزه صنایع و ماشین آلات غذایی رونمایی شد.

رنگ خوراکی طبیعی، عصاره نوشیدنی زعفران، سبوس برنج پایدار شده و آسیاب غلطکی میکرونیزه از محصولات دانش بنیانی است که در این نمایشگاه رونمایی شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی امروز در جمع خبرنگاران در این باره گفت: توجه به شرکتهای دانش بنیان ضرورت دارد و اگر به آن توجه نکنیم از دنیا عقب می مانیم زیرا شرایط رقابتی در این حوزه سخت و سرعت تحول فناوری بسیار بالا است.

علی رسولیان افزود: این نمایشگاه در این عرصه اقدام مهمی انجام داده و بستر معرفی محصولات دانش بنیان را فراهم کرده است.

او گفت: 50درصد محصولات خراسان وابسته به حوزه کشاورزی است و این حوزه توان رقابت با دیگر کشورها را دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: حضور شرکتهای قدرتمندی از کشورهای مختلف نظیر آلمان در این نمایشگاه صنایع غذایی ، فرصت خوبی برای ایجاد تعاملات ، به وجود آورده است.

هجدهمین نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته (آی فود) از دیشب با حضور 214شرکت داخلی و 16 شرکت خارجی برپا شده وتا پنجم شهریور در محل نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای علاقه مندان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس