بیانیه مشترک ۳۰ تشکل صنایع غذایی برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه اتاق های بازرگانی

روسا و دبیران بیش از ۳۰ تشکل غذایی کشور طی بیانیه مشترکی از اعضاء خود و همه فعالین صنایع غذایی و کشاورزی خواستند در انتخابات ۱۱ اسفند ماه شرکت و از گروه انتخاباتی “ائتلاف برای فردا” حمایت کنند.

آنها از اعضا و فعالان حوزه کشاورزی و غذای کشور دعوت کردند در انتخابات ۱۱ اسفندماه اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی تهران حضور پیدا کرده و با حمایت از دبیر کل کانون انجمن های صنایع غذایی ایران و تیم همراه وی به لیست ۴۰ نفره ائتلاف برای فردا رای دهند.

در این بیانیه آمده است: با توجه تلاش های مستمر و حمایت دلسوزانه مهندس کاوه زرگران در طول ۴ سال گذشته از صنعت غذای کشور ، بدینوسیه انجمن های صنایع غذایی حمایت خود را از ایشان و جناب آقای مهندس خوانساری و همه اعضای محترم گروه انتخاباتی “ائتلاف برای فردا” اعلام می دارد و از تمامی اعضا و فعالان حوزه کشاورزی و غذای کشور دعوت می نماید جهت تحقق برنامه ها و در راستای ادامه تلاش های سازنده اعضای “ائتلاف برای فردا” از این گروه حمایت نمایند.

امید است اعضای این ائتلاف با استئانت از درگاه ایزد منان همچون گذشته توفیق خدمتگزاری به فعالان این حوزه را پیدا کنند، همچنین در این بیانیه به همه کارخانجات و شرکتهای بازرگانی کل کشور که کارت بازرگانی آنها صادره از سایر شهرهای کشور است درخواست شده از کارآفرینان بزرگ صنایع غذایی و کشاورزی که کاندیدای شرکت در انتخابات در شهرهای کرج – قزوین – تبریز – ارومیه – کرمانشاه . . . حمایت کنند.

گفتنی است نام همه بزرگان و اشخاص شناخته شده صنعت غذا همچون سیدمحمدرضا مرتضوی، دبیر کل خانه صنعت و معدن ایران و رئیس انجمن آرد سازان ایران ، رضا باکری، دبیر انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران، جمشید مغازه ای، دبیر انجمن شیرینی و شکلات ایران، ولی الله داودآبادی، دبیر انجمن صنایع تولید و صادر کنندگان کنسانتره و آبمیوه ایران و محمد میررضوی، دبیرسندیکای صنایع کنسرو ایران ، فرهاد آگاهی رئیس انجمن وارد کنندگان گوشت و همچنین رئیس فدراسیون واردات ، مسیح کشاورز دبیر انجمن وارد کنندگان برنج و فراهانی رئیس انجمن واردکنندگان مواد غذایی و همچنین بسیاری دیگر از نامهای مطرح و شناخته شده صنعت غذا و حوزه های مختلف تولیدی و بازرگانی در میان امضاکنندگان این بیانیه دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس