تجلیل از صادر کنندگان نمونه تهران در سال ۹۷

سومین دوره تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران به منظور تقدیر از خدمات صادرکنندگان کشور در سال ۹۷، با حضور رئیس اتاق بازرگانی تهران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران آغاز شد.
به گزارش خوشه، هومن حاجی‌پور، به عنوان رئیس ستاد برگزاری مراسم با اشاره به اینکه هم اکنون اقتصاد کشور با چالش های زیادی روبه رو است، اظهار داشت: مسیر صادرات به معنای واقعی هموار نیست، و با در نظر گرفتن همین شرایط ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد سال ۹۷ بنگاههای اقتصادی، صادرکنندگان نمونه انتخاب شده‌اند.
معاون امور کسب و کار اتاق بازرگانی تهران خاطر نشان کرد: صادرکنندگان در سال ٩٧با ممنوعیت ها و محدودیت‌های صادراتی، نوسانات شدید نرخ ارز، محدودیت دسترسی به بازارهای صادراتی و افزایش هزینه های ناشی از حمل نقا روبه رو بود، بر همین اساس تصویر مبهمی از آینده صادرات پیش رو داریم.
وی گفت: امروز از صادرکنندگان نمونه و شایسته تقدیر استان تهران، تجلیل خواهد شد؛ این در حالی است که ماموریت و فلسفه وجودی این مراسم شناسایی صادرکنندگان فعال و تشویق آنها به ادامه فعالیت و معرفی صادرکنندگان نمونه به جامعه در راستای توسعه فرهنگ صادراتی و ارایه الگوهای مناسب به جامعه اقتصادی کشور است.
حاجی پور در پایان تصریح کرد: اولین آیین نامه مربوط به تشویق صادرکنندگان نمونه، مربوط به سال ۷۷ بوده و ده سال بعد هم آیین برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشوری، ادامه یافت و در سال ۹۶ ادامه این کار به اتاق بازرگانی تهران تفویض و واگذار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس