تحول فرهنگی در صنعت بسته بندی

درباره فاسد شدن مواد غذایی بحث های بی شماری شده که چگونه می توان ماندگاری این نیاز اساسی بشر را بیشتر و قابل کنترل کرد ، به ویژه در دنیای توسعه یافته که میزان ضایعات مواد غذایی با بحران گرسنگی که در کشورهای در حال توسعه دیده می شود ، مغایرت بسیاری دارد. معمولاً هنگام نزدیک شدن به تعطیلات ، مضرات جهانی پسماندهای غذایی به دلیل رفتارهای غلط در مصرف بیشتر می شود. از این رو ، نیاز به بسته بندی فعال یا ضد میکروبی بیشتر می شود.

اگر فکر می کنید کدهای QR به چه کاری می آیند باید بدانید که این موارد با نشان دادن سطح تازه بودن یک ماده غذایی بسته بندی شده ، از مسمومیت و هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می کنند. طراوت از طریق اندازه گیری پیچیده دما ، اسیدیته و میزان رشد باکتری ها مشخص می شود. برچسب های سفارشی (privet label) نیز می تواند در جعبه های آرایشی و اقلام دارویی اعمال شود. برنامه های کاربردی جهانی هستند ، و بسته بندی هوشمند را برای شرکتها بهکارآفرینی تبدیل می کنند.

سال ۲۰۱۹سال تغییر بوده است. صحبت از تحولات فرهنگی را می توان در سالن های کنفرانس ، اتاق ها ، رسانه های دیجیتال و از طریق رسانه های سنتی شنید.

به عنوان مثال ، گرتا تونبرگ ، فعال محیط زیست جوان ، گفتگوی تغییرات آب و هوایی را به یک موضوع فوری و حیاتی تبدیل کرده است که همه ما را درگیر می کند. با تلاش های او ، ما بیشترمتوجه شده ایم که تغییرات آب و هوایی بسیار خطرناک است ، و این مربوط به همه اقوام و ملیتهای روی زمین است. سالی که فعالیت حفاظت از محیط زیست به طرز بی سابقه ای دموکراتیک شده است. گرتا تونبرگ سوئدی، تمام نسل های جمعیتی جوان را به گونه ای درگیر کرده است که حتی تهیه کننده بسته بندی کیک های کوچک محلی را نیز به عهده دارد.

این فعال ۱۶ساله که هدایت اعتراض‌های جهانی در مخالفت با تغییرات جوی را برعهده دارد، خواستار توجه جامعه جهانی به پدیده‌ای است که از آن به «فوریت جوی» یاد می کند.

خبر انتخاب تانبرگ به عنوان شخصیت سال مجله تایم در حالی منتشر شد که وی برای شرکت در مذاکرات اقلیمی سازمان ملل در مادرید به سر می‌بُرد.

مجله تایم اعلام کرد: طی دهه‌ها، محققان و فعالان کوشیده‌اند رهبران جهانی را متوجه این مساله کنند که تهدید آب و هوایی، مساله ای جدی است. اما امسال یک نوجوان، به نوعی توجه جهان را به خود جلب کرد.او یک دختر نوجوان معمولی است که به دلیل شجاعت به خرج دادن برای بیان حقیقت به قدرت‌های جهان، به نماد یک نسل تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس