تولید نی های کاغذی محصول جدید شرکت تتراپک

شرکت تتراپک به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای بسته بندی مواد غذایی در دنیا برای اولین بار دست به تولید نی های کاغذی در کنار سایر محصولات خود کرده است.

شرکت تتراپک سازنده ماشین آلات پیشرفته صنایع غذایی در دنیاست و بیزنس اصلی این شرکت تولید و فروش کاغذهای بسته بندی مواد غذایی است که در ماشین آلات بسته بندی اسپتیک مواد غذایی استفاده می شود.

این شرکت که همراه به عنوان یک شرکت خلاق و نوآور در تکنولوژی تولید و بسته بندی مواد غذایی بخصوص نوشیدنی ها مطرح است در یک طرح آزمایشی اقدام به راه اندازی خط تولید نی های کاغذی برای مشتریان خود در اروپا کرده است.

این طرح که برای استفاده کمتراز مواد پلاستیکی در بسته بندی مواد غذایی برنامه ریزی شده است در فاز R&D خود حدود ۴۰۰ میلیون یورو هزینه داشته است. مدیران این شرکت امیدوار هستند با ارائه این محصول به بازار،جایگزین مناسبی برای نی های پلاستیکی و کربنی باشد.

این محصول از نوع خاصی کاغذ تولید می شود و هنوز در مرحله تست است .لذا متخصصان و مهندسین شرکت تتراپک همچنان بر روی روش تولید و فرمول مواد سازنده آن در حال کار هستند و پتنت نهایی آن انجام نشده است.نی های کاغذی این شرکت در دو تولیدکننده بزرگ اروپا برای انواع بسته بندی نوشیدنی های ۲۰۰ سی سی در حال تست است.

 شرکت تتراپک از چند سال پیش پروژه بازیافت محصولات خود را در دنیا آغاز کرده و دراین مسیر جز شرکتهای پیشرو برای فعالیتهای محیط زیستی به شمار می آید. این شرکت معتقد است با ساخت نی های کاغذی تمامی مواد مصرفی در بسته بندی نوشیدنی های این شرکت قابل بازیافت و جذب در طبیعت هستند و با تجاری سازی این طرح می توانند بخشی از رسالت سازمانی خود را که حفاظت از محیط زیست و آسیب نرساندن به طبیعت است را هرچه بیشتر به پیش بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس