رضایت آلمانی ها از حضور در نمایشگاه دام و طیور اصفهان

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام اصفهان در حالی اول اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد که این نمایشگاه در کنار حضور 142 مشارکت کننده مطرح و برند داخلی از میان تولیدکنندگان محصول، دستگاه ها، ادوات، صادرکنندگان و واردکنندگان، ارایه دهندگان خدمات و …، برای نخستين بار میزبان پاویون کشور آلمان و حضور چندین شرکت آلمانی با هماهنگی انجمن کشاورزی آلمان (DLG) بود.
این نقطه قوت بارز و ویژگی بزرگ، سبب شد نمایشگاه صنعت دام و طیور اصفهان که به اذعان کارشناسان و مسوولان، پس از نمایشگاه تهران، کیفی ترین و مهم ترین نمایشگاه این بخش، در کشور است، در این دوره یک گام بزرگ و اساسی برداشته و تأثیرگذارتر از پیش ظاهر گردد.
شرکت های آلمانی این نمایشگاه، در زمینه تولید دستگاه های بسته بندی علوفه، تولید پلاک های شناسایی دام، صادرات و واردات دام زنده، تولید خوراک دام و عرضه تجهیزات نگهداری دام حضور یافتند.
همچنین برگزاری 9 همایش تخصصی همزمان با نمایشگاه با حضور اساتیدی از کشورهای اتریش و آلمان از ویژگی های این دوره بود که ابعاد بین المللی این نمایشگاه را بیشتر به رخ کشید.
اصفهان یکی از شهرهای مطرح منطقه است
معاون انجمن کشاورزی آلمان (DLG) پس از حضور در این نمایشگاه گفت: اصفهان یکی از شهرهای مطرح در بحث دام و طیور است و از آن چه تصور داشتیم بسیار بهتر و دارای جایگاه بیشتری است.
دکتر ” لارس هوف”، با بیان اینكه نمایشگاه موجب افزایش تعاملات خواهد بود و ما را با این صنعت در منطقه بیشتر آشنا می‌کند، در خصوص اهداف حضور در نمایشگاه اصفهان اظهار داشت: به دلیل سطح بالای شهر اصفهان در بحث دام و طیور در منطقه، برای همکاری‌ های بیشتر در زمینه این صنعت در اصفهان حضور داریم.
وی ادامه داد: واحدهای صنعتی که در حاشیه نمایشگاه بازدید کردیم و همچنین متخصصانی که در این نمایشگاه با آن ها آشنا شدیم ما را برای همکاری های آینده بسیار امیدوار کرد. همچنین ما تصور می کردیم که ایران کشور خشکی است، اما اینجا سرسبزی های فراوانی دیدیم و در مجموع، نمایشگاه دام و طیور اصفهان برای شرکت های آلمانی رضایت بخش بود.
ابراز رضایت از نظم و سطح کنفرانس های جانبی
همچنین “استفان تیپ کان” که یک کشاورز و مرغدار آلمانی است در خصوص این نمایشگاه گفت: ما برای بررسی نقاط مشترک خود با کشور ایران در زمینه کشاورزی و دامپروری، اینجا حضور پیدا کردیم چراکه معتقدیم پیدا کردن این نقاط می تواند توسعه و همکاری را در پی داشته باشد.
وی تصریح کرد: به ایران آمده‌ایم تا از تبادلات علمی و صنعتی بهره ببریم و از ایرانی‌ها نیز دعوت می‌کنیم که برای بازدید و تبادل بیشتر به نمایشگاه‌ های آلمان بیایند.
وی با اشاره به سازماندهی بسیار خوب کنفرانس های جانبی این نمایشگاه و نظم حاکم بر آن، گفت: در این کنفرانس ها شاهد حضور مدعوین علاقمند و کارشناس زیادی بودیم و بر خلاف نقاط دیگر ایران که شنونده تا آخر در سالن نمی ماند و در اواسط زمان ارایه، جلسه را ترک می کرد در کنفرانس های نمایشگاه اصفهان افراد تا پایان در سالن ماندند و حتی بعد از همایش، پرسش های زیادی را با ما مطرح می کردند.
این مشارکت کننده نمایشگاه دام و طیور اصفهان، از میزان بازدیدکنندگان متخصص این نمایشگاه نیز ابراز رضایت کرد و گفت: واقعاً نتایج خوبی از این نمایشگاه کسب کردیم. ما به دنبال پیدا کردن نمایندگانی در ایران بودیم و خوشبختانه در این چند روز، تقاضاهای زیادی برای اعطای نمایندگی به ما رسید، به طوری که برای ما بسیار جالب بود و پس از بازگشت به آلمان، باید از این میان این همه، یکی را انتخاب کنیم.
وی ادامه داد: قطعاً تجربه حضور مستقیم در این نمایشگاه، در گسترده تر کردن همکاری انجمن کشاورزی آلمان با نمایشگاه اصفهان برای دوره های آتی اثرگذار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس