شروط استاندارد برای انواع سس‌های سالاد

صنایع غذایی طبق اعلام سازمان ملی استاندارد، انواع سس‌های سالاد مشمول مقررات اجرای اجباری استاندارد است و باید در ظروف نو، سالم، تمیز و غیرقابل نفوذ بسته‌بندی شوند.
این فرآورده ها باید به نحوی بسته بندی شود که از نفوذ هوا و مواد خارجی به داخل آن جلوگیری شود و هیچ گونه دخل و تصرف، دست خوردگی و مبادله هوا در آن امکان پذیر نباشد، به این منظور باید از غلاف، سیل، پولک و پلمب و همانند آنها استفاده کرد.
طبق اعلام سازمان ملی استادارد، علاوه بر این وزن خالص هر بسته برای مصارف خانوار تا دو کیلوگرم و برای مصارف عمومی یا مراکز عمده مصرف تا ۱۰ کیلوگرم مجاز است. همچنین درج نکاتی از جمله نام و نوع فرآورده، تاریخ تولید و انقضاء قابلیت مصرف، نام مواد متشکله، توجه به عبارت در دمای یخچال نگهداری شود، فقط برای مصارف عمومی و یا مراکز عمده مصرف، از خرید و استفاده در منزل به دلیل حجم زیاد فرآورده و امکان فساد تا پایان استفاده، جدا خوداری کنید، روی بسته‌بندی این محصولات الزامی است.
همچنین توصیه می شود برای سالم بودن فرآورده تا پایان زمان مصرف از وزن خالص تا دو کیلوگرم استفاده و هنگام خرید و مصرف حتما در یخچال نگهداری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس