شرکت پنتون ، ۲۹۴ رنگ جدید را اختراع کرده است

شرکت پنتون، ۲۹۴ سایه رنگ جدید را به سیستم جوهرِ سیستم انطباق پانتون (PMS) اضافه کرده است – این اولین بروزرسانی از سال ۲۰۱۶ است، که تعداد کل سایه های رنگ را به ۲۱۰۰ عدد می رساند.

این شرکت سایه های رنگ را با عنوان “متناسب با گرایش” تعریف می کند – بنابراین تعجبی ندارد که رنگ “زرد Gen-z”، همچنین “بنفش کمرنگ دوجنسگرا” و حتی سایه هایی از رنگ نارنجی که شرکت پنتون در حال پیوند زدن آن به به گرایشات رنگ در آینده است را در کاتالوگ رنگهای خود گنجانده است.

لازم نیست که شما کتابهای نمونه رنگ پنتون خود را کلاً دور بیندازید – می توانید یک کتاب نمونه رنگ را که تنها شامل این ۲۹۴ رنگ جدید است خریداری کنید – اما شرکت معتقد است که دلیلی برای دریافت یک مجموعه رنگ کاملاً جدید وجود دارد. پنتون معتقد است که راهنمای رنگ های جدید، نسبت به قبلاً که ممکن بود مجموعه رنگهای موجود در آن، از نظر طراحانی که تحت تأثیر کتابهای قدیمی بودند، کاملاً جدید به نظر می رسیدند، قابل اعتمادتر و دقیق تر چاپ شده اند.

پنتون تعمیمی از پنتون را برای برنامه ی Adobe Creative Cloud راه اندازی کرده که کتابخانه هایی رنگی و به روز شده را به Adobe Illustrator ، Adobe InDesign و Adobe Photoshop اضافه می کند. شما می توانید رنگها را از بین سیستم های PMS و مد، خانه و فضای داخلی (FHI) برای منسوجات جستجو کنید – همچنین رنگ های CMYK، RBG و Hex را به رنگهایی از هر سیستم (یا برای پروژه هایی که شامل چاپ و پارچه باشد) تبدیل کنید. پالت های رنگی می توانند با طراحانی دیگر به اشتراک گذاشته شوند.

راهنمای رنگها با توجه به میزان علاقه مندی از Colour Confidence قابل خریداری هستند. به منظور چاپ با جوهر، با چاپگر خود صحبت کنید.

منبع خبر : Pantone has invented 294 new colours ترجمه شده توسط روشا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس