قانون مالیات بر ارزش افزوده برای چاپخانه داران پابرجاست

در چند روز گذشته اخبار کذب و شایعاتی مبنی بر حذف مالیات بر ارزش افزوده خدمات چاپ، باعث تشویش اذهان عمومی فعالان این صنعت گردیده است.

 در این راستا با چند تن از فعالین این صنعت گفتگوهایی انجام داده شد، مهندس بابک عابدین رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران به خبرنگار ما در این راستا گفت: با توجه به پیگیری های چاپخانه داران طی چند روز گذشته مبتنی بر خبر حذف مالیات بر ارزش افزوده خدمات چاپ به اطلاع می رساند، با عنایت به اینکه در حال حاضر هیچ مصوبه ایی در این راستا از سوی مجلس شورای اسلامی صادر نشده است و هیچ بخشنامه ای نیز در سازمان امور مالیاتی ابلاغ نگردیده؛ توصیه جدی میشود جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و جرایم سنگین عدم دریافت و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، چاپخانه داران محترم حتما طبق سنوات قبل اقدام به صدور فاکتور و انجام فرایند های مالیاتی فرمایند.
بدیهی است در صورت تصویب حذف مالیات بر ارزش افزوده از خدمات چاپ، سایت رسمی مجلس شورای اسلامی و سامانه آنلاین سازمان امور مالیاتی کشور اطلاع رسانی لازم را خواهند نمود.

 حذف مالیات بر ارزش افزوده واردات زینک

غلامرضا شجاع مدیر عامل تعاونی لیتوگرافان در نشست کاروان مهربانی صنعت چاپ از حذف مالیات بر ارزش افزوده واردات زینک بر اساس مصوبات امروز سه شنبه اول بهمن خبر داد.
امروز خبر کذبی مبنی بر حذف ارزش افزوده صنعت چاپ منتشر شده که بر اساس پیگیری آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران این خبر مردود است و روند فعالیت بر اساس قوانین ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس