موارد کاربرد چاپ استیکر

چاپ استیکر در چه مواردی کاربرد دارد؟

گروه دانستنی‌ها: یکی از شیوه های تبلیغاتی و تزئینی، استفاده از استیکرها یا همان برچسب ها میباشد که با چاپ استیکر مورد نظر با طرح و نوشته دلخواه می توان آن را در قسمت های خاص از ساختمان، روی چوب و … چسباند و به منظور تبلیغاتی یا اطلاع رسانی از آنها استفاده نمود. اما اهمیت استفاده از استیکرها چیست و انواع آنها و کاربردهای چه می باشد؟ در ادامه بیشتر به معرفی استیکرها خواهیم پرداخت.
استیکر چیست و چه کاربردهایی دارد؟
استیکرها یا برچسب ها یا وینیل از دسته موارد چاپی برای تبلیغات و معرفی محصول مورد نظر، تزئین و دکوراسیون دیوار و شیشه و… می باشند. استیکرها از جنس پی وی سی (PVC) و یک لایه نازک از طرح دلخواه و هر رنگ می باشد که یک سمت آن دارای طرح و سمت دیگر حالت چسبندگی دارد که می توان روی سطح مورد چسباند. از استیکرها می توان در فضای داخلی و خارجی استفاده کرد و نسبت به دیگر شیوه های تبلیغاتی مانند چاپ بنر و … از کیفیت و ماندگاری بالاتری برخوردار است. از استیکرها می توان در هر محیطی و سطحی استفاده کرد و از این رو محدودیت ها برای استفاده از آنها برداشته شده است. برای مثال استیکرها ضد آب بوده و اگر داخل محیطی مانند آکواریوم استفاده شود مشکلی برای آن ایجاد نمی شود و یا اگر بر روی شیشه چسبانده شود به راحتی قابل شستشو می باشد و می توان برای مدت های طولانی آن را استفاده کرد. چاپ استیکر کوثر پرینت از جمله خدماتی هست که از مجموعه چاپی کوثر پرینت میتوانید دریافت کنید.

از استیکرها همانطور که گفته شد می توان در تبلیغات استفاده کرد. اما این تنها کاربرد استیکرها نمی باشد و می توان از آنها برای اطلاع رسانی، تزیین محل کار، خانه، تبلیغات و تزئینات روی اتوبوس ها، بسته بندی صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی و  … هم استفاده کرد. با توجه به تنوع طرح و رنگ و اندازه هایی که انواع استیکرها دارند، به راحتی می توانید استیکر مورد نظر خود را خریداری کرده یا برای چاپ استیکر مورد نظر خود به مراکز چاپ مراجعه کرده و طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

آشنایی با انواع استیکرها
برچسب ها یا استیکرها بنابر نوع کاربری که دارند، انواع مختلفی را شامل می شوند و می توانید یکی از انواع را خریداری کرده و یا جهت چاپ استیکر مورد نظر اقدام نمایید. استیکرها را می توان به انواع موقت، دائمی، براق، شیشه ای و شیری مات، براق، کاتر پلاتر و … تقسیم کرد که قابل چسباندن روی انواع سطوح شیشه ای، پلاستیکی، چوبی، فلزی و … می باشد. اما به طور کلی می توان برچسب ها را به دو نوع برچسب شیشه ای و شیری تقسیم بندی کرد:

برچسب شیشه ای: این نوع از استیکر از دو طرف قابل رویت می باشد و به همین خاطر به آن نام شیشه ای را نسبت داده اند و بیشتر این نوع از استیکرها را برای روی شیشه های فروشگاه ها و مراکز تجاری و برای تبلیغات روی شیشه ها استفاده می کنند.

برچسب شیری: این نوع از انواع چاپ استیکر دارای پس زمینه ای سفید رنگ می باشد و از پرکاربردترین انواع استیکر می باشد و بر خلاف نوع شیشه ای از دو طرف قابل رویت نیست. سایت های خارجی چاپ استیکر اینجا لیست شده است.

مزایای استفاده از چاپ استیکر
استفاده از برچسب ها و چاپ استیکر دارای مزایای بسیاری برای شرکت ها و افرادی که کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده اند و میخواهند تبلیغات چشمگیر ولی ارزان قیمت داشته باشند دارد. از طرفی استفاده از استیکرها نسبت به بیلبوردهای تبلیغاتی و بنرها با توجه به دوام پایداری بالاتری که دارند بسیار مناسب بوده و هزینه ها را کاهش می دهد. امکان استفاده آسان، نصب و جداسازی راحت، امکان چاپ هر نوع طرح در هر رنگ و ابعاد و به تعداد زیاد با سرعت بالا از دیگر ویژگی های استفاده از استیکر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس