نقش تولیدات ارگانیک در افزایش سرانه سلامت تغذیه

علی ابراهیمی درباره وضعیت تولید محصولات ارگانیک در کشور اظهارداشت: شکی نیست که مصرف محصولات ارگانیک در کشور می‌تواند زمینه‌ساز توسعه سلامت مصرف در جامعه تلقی شود اما با توجه با ضریب پایین تولید و قیمت تمام شده‌ی بالا، محصولات ارگانیک از نظر اقتصادی برای کشاورزان مقرون به صرفه نیست.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای  اسلامی تصریح کرد: محصولات ارگانیک نقش بسزایی در تولید محصولات کشاورزی بسیار سالم و مقوی دارند بنابراین جا دارد فکری اساسی برای جا انداختن مصرف محصولات ارگانیک درسبد غذایی جامعه کرد اما زمانی که تولید محصولات ارگانیک برای فرد صرفه اقتصادی نداشته باشد، به‌طور حتم توسعه تولید محصولات ارگانیک به نحو مطوب هدف‌گذاری نمی‌شود.

وی ادامه داد: محصولات ارگانیک، تولیداتی است که بدون هیچ ‌گونه دستکاری در چرخه  اقتصاد تولید می‌شوند و این نوع از محصولات کاملا در شرایط طبیعی تولید می‌شوند.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس با بیان اینکه ضریب تولید پایین و قیمت تمام شده بالا مانع اساسی رشد محصولات ارگانیک در صنعت کشاورزی است یادآورشد: افزایش سطح سرانه سلامت جامعه با مصرف محصولات ارگانیک امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس