برترین‌ های صنایع غذایی جهان در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند

«فوربس گلوبال ۲۰۰۰» با انتشار ویرایش سال ۲۰۱۷، سه شرکت برتر صنایع غذایی جهان را معرفی کرد. این رده بندی یک فهرست جامع و سالانه از قدرتمند ترین شرکت هایی است که بر مبنای میزان فروش، سود، دارایی و ارزش بازار ارزیابی می شوند.

برترین‌ های صنایع غذایی جهان در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند بر اساس این رده بندی، شرکت های نستله، پپسی و کوکاکولا به عنوان ۳ شرکت برتر غذا و نوشیدنی در سال ۲۰۱۷ میلادی شناخته شدند.

نستله همچنان به حکمرانی خود در صنایع غذایی ادامه می دهد و در حالی که این شرکت سوئیسی با یک پله سقوط به جایگاه ۳۴ بین ۲۰۰۰ هزار شرکت بزرگ دست یافت، اما فروش بیش از ۹۰ میلیارد دلاری و سود ۸,۷ میلیارد دلاری در ۱۲ ماهه منتهی به ۷ آوریل ۲۰۱۷ داشته است.

اگرچه نام نستله همواره با واژه های شکلات و شیرینی پیوند خورده است، اما از سال ۲۰۱۶ سازگار با هشدارهای جهانی درباره مشکلات شکر، شیوه های نوینی را برای کاهش این ماده در کاکائوی مشهور خود آغاز کرد.

در همین حال، شرکت پپسی در این رده بندی با شش پله صعود به جایگاه ۸۴ رسید، در حالی که کوکاکولا با سه پله سقوط به جایگاه ۸۶ این رده بندی دست یافت.

میزان فروش و سود پپسی به ترتیب ۶۲,۸ میلیارد و ۶.۳ میلیارد دلار بود، در حالی که این رقم برای کوکاکولا به ترتیب ۴۱.۵ میلیارد و ۶.۵ میلیارد دلار اعلام شد.

شرکت های پپسی و کوکاکولا نیز در ماه های اخیر با چالش هایی در زمینه فروش نوشابه های گازدار مواجه شده اند. در حال حاضر مدیران این دو شرکت متعهد به صرف هزینه و زمان برای متنوع ترکردن محصولات و نوسازی خطوط تولید هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس