دعوت از تولیدکنندگان کشاورزی برای حضور در میادین تره بار

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تهران: فضای لازم برای عرضه بدون واسطه محصولات کشاورزی در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار در سطح تهران فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سید سعید راد افزود: اگر تولیدکنندگان این محصولات بر این باورند که سود اصلی زحمات آنان به جیب دلالان و واسطه‌ها می‌رود، از همه آنان دعوت می‌کنیم تا از ظرفیت‌های این سازمان استفاده کنند.
وی با اشاره به برگزاری مزایده‌ها و فراخوان‌های عمومی غرفه‌های میادین و بازار‌های میوه و تره بار، گفت: تمامی تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی می‌توانند با استفاده از امکاناتی که سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران فراهم کرده، محصولات خود را مستقیم به مصرف‌کنندگان تهرانی عرضه کنند.
وی گفت: عرضه بی واسطه محصولات مورد نیاز شهروندان، نه تنها به اقتصاد خانواده‌های تهرانی کمک می‌کند، بلکه با توجه به کیفیت مطلوب محصولات عرضه شده در میادین و بازار، در حفظ سلامت شهروندان موثر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: نشانی http://mayadin.tehran.ir جهت آگاهی از مزایده‌ها و فراخوان‌های این سازمان و اطلاع از شرایط حضور، اعلام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس