دفتر حمایت از نوآوری بانک صادرات در صندوق نوآوری و شکوفایی آغاز به کار کرد

دفتر حمایت از نوآوری بانک صادرات امروز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در صندوق نوآوری و شکوفایی، آغاز به کار کرد.

مراسم امضای تفاهم‌نامه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و آغاز به کار دفتر حمایت از نوآوری بانک صادرات در صندوق نوآوری وشکوفایی، امروز شنبه با حضور دکتر حجت‌الله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران و دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

روح الله ذوالفقاری معاون برنامه‌ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی در این مراسم درخصوص آغاز به کار رسمی این دفتر گفت: رویکرد صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده حداکثری از بازیگران اکوسیستم نوآوری و اکوسیستم مالی کشور و پرهیز از تصدی‌گری و ایجاد نهادهای موازی است. در همین راستا صندوق مذاکراتی با سیستم بانکی کشور اعم از بانک‌های خصوصی، دولتی و توسعه‌ای انجام داده و شاهد این هستیم که بانک‌ها و فعالیت‌های حوزه بانکی در خصوص ارایه خدمات به شرکت‌های دانش‌بنیان فعال شده است و بازاریابی عمده شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بانک‌ها صورت می‌گیرد و شرکت‌های نیازمند خدمات بانکی به بانک‌ها مراجعه و خدمات مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: طبیعتا ترجیحی که در تسهیلات بانکی اتفاق می‌افتد توسط صندوق نوآوری و شکوفایی پوشش داده می‌شود و امیدواریم روزی برسد که شبکه بانکی و نظام بانکی کشور تحولات لازم را در قوانین و مقررات خود ایجاد کند و متناسب با نیاز حوزه فناوری و نوآوری اصلاحات لازم را انجام دهد.

ذوالفقاری افزود: تعاملات ما با بانک صادرات از اواسط خرداد ماه  وارد فاز عملیاتی شده و حوزه بازاریابی بانک فعال شده است و تا کنون بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط دفتر حمایت از نوآوری بانک صادرات بازاریابی شده و به صندوق معرفی شده است که بخش عمده اعطای این‌ها تسهیلات تصویب شده است و جهت پرداخت به بانک صادرات ارسال شده است، آینده خوبی در این زمینه متصور خواهیم بود.

وی گفت: در چهارچوب تفاهم‌نامه انجام شده امروز با بانک صادرات، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان، صدور ضمانت‌نامه برای شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و از طریق بانک صادرات را خواهیم داشت و پیش بینی شده است که سرویس جدید در قالب این تفاهم‌نامه و تفاهم‌نامه‌هایی که متاخر از این انجام خواهد شد به شرکت‌های دانش‌بنیان ارایه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس