شرایط پیش فروش خودرو ۲۰۶

خوشه نیوز: پیش فروش ایران خودرو در روزهای آغازین دی‌ماه، با هفت محصول به دنبال جذب مشتریان مختلف است. در نخستین روز از این شرایط، خودروهای دنا پلاس و پژو ۴۰۵ SLX در اختیار متقاضیان قرار گرفتند. در روز دوم، علاقمندان به پژو ۲۰۶ تیپ ۲ قادر خواهند بود تا خودرو مطلوب خود را با موعد تحویل آذر ۹۹، پیش خرید نمایند. مطابق اعلام شرکت ایران خودرو، در صورت اعلام شرکت و تمایل مشتری، موعد تحویل خودرو قابل تمدید خواهد بود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ‌بکی فرانسوی و سالخورده است که از ابتدای دهه هشتاد، وارد بازار خودرو کشور شد. این هاچ‌بک دوست داشتنی فرانسوی، که اکنون به سرنوشت پراید و پژو ۴۰۵ مبتلا شده، یکی از پرفروش ترین محصولات بازار و پولسازترین تولیدات ایران خودروست.
در طی سال‌های گذشته، به خصوص از ابتدای دهه نود، خودروهای ایرانی دچار سیر نزولی در کیفیت شدند و سهم پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از این تنزل، قابل توجه بود. در دو سال گذشته و با بازگشت تحریم‌های خودروسازی، ایران خودرو مجددا دست روی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ گذاشته و با حذف برخی آپشن‌ها نظیر سنسور دنده عقب، سعی در مقرون به صرفه سازی تولید این هاچ‌بک دارد. این موارد در بخشنامه فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ذکر شده‌اند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه ۳ دی را مشاهده نمایید:

خودرورنگهای موجودپیش پرداختموعد تحویل
پژو ۲۰۶ تیپ ۲سفید، نقره ای، خاکستری، مشکی، آبی کاسپین، گیلاسی، قرمز دوپوششه۳۳۵۰۰۰۰۰آذر ۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس