شکوفایی سرمایه‌گذاری کشاورزی همدان

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان از صادرات ۱۶۲۲ میلیارد تومانی در هفت ماهه سال ۹۸ خبر داد و گفت: ارزش این سرمایه گذاری معادل حدود ۱۶۶ میلون دلار است.

علی‌اصغر نقی‌ئی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در هفت ماهه امسال ۲۵۶ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی مرتبط با سازمان جهادکشاورزی استان همدان صورت گرفته همچنین در این مدت برای ۱۷۵۹ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر افزون بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست احداث وجود دارد که پیش‌بینی می‌شود با این سرمایه‌گذاری‌ها شاهد شکوفایی و بهره برداری تا پایان سال ۱۴۰۰ باشیم، افزود: به علت فضای مثبت اقتصادی استان، توجیهات بالای اقتصادی، مالی، فنی و تمایل سیستم بانکی به مشارکت در طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی حجم تقاضای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنایع غذایی و تبدیلی به شدت در استان همدان افزایش پیدا کرده است.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان همدان به مصادیقی از طرح‌های بخش کشاورزی اشاره کرد و یادآور شد: طرح‌ها و فعالیت‌های گلخانه‌ای، صنایع تبدیلی و غذایی، پرورش دام سبک و سنگین صنعتی و اجرای طرح‌های آبیاری نوین در سطح استان از نمونه طرح‌ها در این بخش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس