ظرفیت‌های غیرفعال حوزه کشاورزی با مشارکت تعاونی‌های تولیدی فعال شوند

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های تولید کشور گفت: ظرفیت‌های غیرفعال حوزه کشاورزی با مشارکت تعاونی‌های تولیدی فعال شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمدرضا رزاقی عصر دیروز در نشستی با مدیران عامل شرکت تعاونی‌های تولید استان سمنان در تعاونی تولید روستایی شهدای میعان شاهرود اظهار داشت: همکاری اتحادیه تعاونی‌های تولید کشور با اولویت پیشبرد اهداف حوزه کشاورزی با دیگر کشورهای جهان توسعه‌ یافته است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام‌ شده در حفظ و پیشبرد اهداف در حوزه کشاورزی از سوی اتحادیه تعاونی‌های تولید کشور افزود: در حال حاضر در زمینه کشت گلخانه‌ای این اتحادیه با محققان کشور هند در تعامل و ارتباط است و این همکاری با کشور سوئیس نیز در زمینه تولید محصول با کیفیت و عملکرد بالا ارتقا یافته است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونی‌های تولید کشور واردات بذر کلزا از دیگر کشورها را از دیگر فعالیت‌های اتحادیه تعاونی‌های تولید کشور عنوان کرد.

رزاقی به برنامه‌های راهبردی اتحادیه تعاونی‌های تولید کشور در حوزه‌های توسعه‌ای، مالی، بازرگانی، فنی و اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌ها بر اساس این برنامه‌های راهبردی در حال انجام است.

وی بر تقویت شبکه تعاون روستایی تأکید کرد و افزود: قطعاً می‌توان با حفظ انسجام و هم‌افزایی در شبکه تعاون روستایی به برطرف کردن مشکلات موجود در این حوزه کمک کرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولید کشور بیان کرد: سمنان از جمله استان‌های فعال در حوزه تولید انواع محصولات کشاورزی است و این مهم نشان‌دهنده ظرفیت‌های بسیار مناسب موجود در این استان است.

رزاقی ارتقای ظرفیت‌های موجود در حوزه کشاورزی در هر منطقه از کشور را می‌توان با مشارکت اتحادیه‌ها و تعاونی‌های فعال در این حوزه گسترش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس