مدیر جهاد کشاورزی قائم‌شهر: چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور مازندران افتتاح شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر گفت: چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان مازندران از دیروز به مدت چهار روز در قائم‌شهر دایر بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان مازندران دیروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مازندران افتتاح شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه استان مازندران یکی از استان‌های مطرح در زمینه تولید گوشت سفید در کشور است، اظهار کرد: شهرستان قائم‌شهر نیز یکی از شهرهای مهم استان است که در زمینه تولید دام و طیور مطرح است.
فرزین فرهادی افزود: برپایی نمایشگاه فرصتی است تا متولیان این صنعت در استان بتوانند با مواد، متریال و تکنولوژی جدید و روز آشنا شوند.
وی تصریح کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه از طریق نظام مهندسی کشاورزی کلاس‌های آموزشی برای بهره‌برداران به‌صورت روزانه برگزار می‌شود تا آنها بتوانند با شیوه‌های جدید پرورش و نگهداری دام و طیور آشنا شوند.
فرهادی در پایان گفت: 60 غرفه از سراسر استان در این نمایشگاه شرکت کرده و به تبادل اطلاعات و اندیشه‌های نو در زمینه صنعت دام و طیور می‌پردازند.
چهاردهمین نمایشگاه دام و طیور، شیلات و آبزیان مازندران از امروز به مدت چهار روز دایر بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس