نمایشگاه بین المللی فرآورده های غذایی، بسته بندی و ماشین آلات صنایع غذایی – IfoodTec

برگزاری نمایشگاه بین المللی فرآوری غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته و بسته بندی صنایع غذایی در تاریخ 20 الی 23 مهرماه 1396 درم حل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران.

نمایشگاه بین المللی فرآورده های غذایی ،بسته بندی وماشین آلات صنایع غذایی-IfoodTec شبکه نمایشگاه های بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته iFood با هدف تبدیل شدن به یکی از نمایشگاه های تخصصی معتبرمنطقه در حوزه غذایی گامی بلند را برداشته و پس از برگزاری موفق این شبکه نمایشگاهی در شهرهای مشهد و شیراز، اکنون در تهران،میزبان فعالان این صنعت می باشد.

از ویژگی های ممتاز این نمایشگاه، می توان به برگزاری همزمان این رویداد با نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی نام برد. شاخه چاپ این نمایشگاه با همکاری نمایشگاه Drupa و تحت برند IPAP و شاخه بسته بندی این نمایشگاه با مشارکت نمایشگاه Interpack تحت برند بین المللی pacprocess برگزار خواهد گردید. در خلال همکاری شر کت برساز رویداد پارس و نمایشگاه دوسلدورف آلمانMesseDusseldorf ” که برگزار کننده نمایشگاه های Drupa و Interpack می باشد ” این نمایشگاه توانست در کنار نمایشگاههای دوسلدورف،مسکو، شیکاگو، شانگهای، دهلی نو، جاکارتا و بانکوک به اتحاد بین المللی نمایشگاه های Interpack بپیوندد و با افتخار نام ایران– تهران در این اتحاد بین المللی نمایشگاهی قرار گرفت.

این همزمانی موجبات پیوستن زنجیره گسترده ای از تولید کنندگان و دست اندرکاران صنایع چاپ و بسته بندی به بازدیدکنندگان و علاقمندان نمایشگاه صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته و در نتیجه افزایش چشمگیر مشتریان بالقوه در نمایشگاه و بیشتر شدن دستاوردهای تجاری مشارکت کنندگان خواهد شد.

حمایت اتحادیه ها و انجمن های معتبر اروپایی و آسیایی از این رویداد :
 انجمن بسته بندی انعطاف پذیر اروپا (fpe)
 انجمن جهانی تولید کنندگان فویل های آلومینیومی در صنایع غذایی (ALUFOIL)
 انجمن تولید کنندگان فیلم و بسته بندی های پالستیکی آلمان (ik)
 انجمن تولید کنندگان ماشین آلات چاپ و بسته بندی اسپانیا (envasgraf amec)
 انجمن تولید کنندگان ماشین آلات بسته بندی ایتالیا (UCIMA)
 شورای ارتقای تجارت بین الملل چین
 انجمن صادر کنندگان مواد و محصولات شیمیایی استانبول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس