جهانگیری چند طرح تولیدی را در چناران افتتاح کرد

معاون اول رئیس جمهوری با حضور در شهرستان چناران سه طرح تولیدی و صنعتی را در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح کرد.

به گزارش ایرنا اسحاق جهانگیری صبح امروز پنج شنبه کارخانه تولیدی زرین فرم را که با سرمایه گذاری ارزی شش میلیون و یکصد هزار یورو و در قالب سه خط تولیدی ساخته شده و موجب اشتغال ۶۶ نفر شده است به بهره برداری رساند.
طرح خط تولید نوشیدنی در بسته بندی قوطی و شیشه گروه تولیدی عالیس هم با ۲ خط فعال و ظرفیت تولید ۲۸ هزار بطری و ۴۸ هزار قوطی در ساعت دومین طرحی است که با حضور اسحاق جهانگیری به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح، ۱۵ میلیون و ۱۶۴ هزار یورو سرمایه گذاری صورت گرفته و با راه اندازی آن برای ۱۰۸ نفر اشتغال ایجاد می شود.
خط تولید دی اکسید شرکت بهار رز چناران سومین طرحی بود که صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهوری در شهرک صنعتی چناران به بهره برداری رسید. در این واحد صنعتی گاز کربنیک مورد نیاز برای استفاده در صنعت نوشیدنی با خلوص ۹۹.۹۹۷ درصد تولید می شود و برای اجرای این طرح یک میلیون و ۷۲۵ هزار یورو سرمایه گذاری انجام شده است.

معاون اول رئیس جمهوری در ادامه برنامه های سفر دو روزه خود به خراسان رضوی ضمن افتتاح پروژه های اقتصادی و عمرانی عصر امروز در نشست مشترک شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت خواهد کرد و فردا نیز در طرح های بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های جدید در قطار شهری مشهد شرکت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس