کدام نوع از ذغال اخته‌ها وبا و سرطان می‌آورد؟

محمد حسین عزیزی رئیس انجمن صنایع غذایی ایران اظهار کرد: ذغال اخته دارای ترکیبات رنگی مفید و حاوی انتی اکسیدان‌های قوی است که برای سلامت بدن سودمند است و از بروز بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند.
وی بیان کرد: میوه ذغال اخته در مغازه‌ها و حتی دوره گرد‌های سطح شهر به مردم فروخته می‌شود که متاسفانه در برخی از مکان‌هایی که این میوه را به مشتریان می‌دهند، نمک زیادی برای بهتر شدن طعم به آن‌ها زده و افراد مصرف کننده را دچار بیماری‌های غیرواگیری مانند قلبی و عروقی و فشار خون در دراز مدت می‌کند.
رئیس انجمن صنایع غذایی ایران عنوان کرد: ذغال اخته‌ای که توسط برخی از دستفروش‌ها به مردم عرضه می‌شود ممکن است برای شست و شوی آن از آب آلوده استفاده شده باشد و این مسئله باعث بروز آلودگی و بیماری‌های مختلفی از جمله وبا می‌شود.
وی تاکید کرد: پسته دارای چربی و روغن زیادی است و اگر رنگ آن سیاه باشد نشان دهنده فاسد بودن این میوه خوش طعم بوده و ممکن است حاوی انواع میکروب و قارچ‌ها باشد.
عزیزی یادآور شد: قارچ و میکروب موجود در پسته‌های سیاه سم‌هایی را از خود تولید می‌کنند که در دراز مدت باعث بروز سرطان در بدن افراد می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس