امضای تفاهم نامه شرکت ملی نفت با شرکت دانش بینان ایرسا

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دو تفاهم‌نامه تولید بار اول برای طراحی، ساخت و نصب توربوکمپرسور با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرسا و توربین ماشین خاورمیانه امضا کرد.
این شرکت روز یکشنبه (۲۹ بهمن‌ماه) بااين دو شرکت دانش‌بنیان داخلی « برای ساخت هشت توربین و ۱۶ کمپرسور تفاهم‌نامه امضا کرد.
این تفاهم‌نامه‌ها با هدف مطالعات، طراحی، ساخت و نصب چهار دستگاه توربوکمپرسور شامل چهار توربین با توان چهار مگاوات و هشت دستگاه کمپرسور گریز از مرکز برای استفاده در ایستگاه‌های تقویت فشار آسماری اهواز۱، ۳، ۴ و ۵ امضا شد.
بر اين اساس ، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه‌ها با اشاره به سیاست‌های جدید این شرکت در دولت سیزدهم مبنی بر استفاده از محصولات تولید داخل و نگاه حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: مدیریت جهادی این شرکت مخالف نگاه تنگ‌نظرانه‌ای است که در دولت پیش بر این صنعت حاکم بود.
وی با بیان اینکه پیمانکار متعالی از دل کارفرمای خوب بیرون می‌آید، تصریح کرد: با توجه به توانایی‌ها و ظرفيت هاي موجود در شركت هاي داخلي،مناطق نفت خيز جنوب سعي در استفاده بهينه از اين ظرفيت ها را دارد.

شبکه خبری صنعت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس