انجام ۵۵۰ پرواز مسافری در فرودگاه پیام طی ۴ سال

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام از انجام ۵۵۰ پرواز مسافری در فرودگاه پیام طی ۴ سال اخیر خبر داد و گفت: به دنبال راه‌اندازی پرواز مشهد، اهواز و کیش از فرودگاه پیام هستیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خوشه ، اکبر قنبرپور در نشست خبری اظهار کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه صنعت هوانوردی کشور این بخش رو به رشد بوده و شکوفا شده است.

وی افزود: با توجه به برگزاری اولین نمایشگاه صنعت هوایی در فرودگاه پیام( ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲) می‌توان از ظرفیت این فرودگاه برای عرضه دستاوردهای صنعت به ذینفعان استفاده کرد.

وی ادامه داد: فرودگاه پیام با توجه به نزدیکی به تهران و قزوین و همجواری با شهر کرج با مجموع جمعیت حدود ۸٫۵ میلیون نفر موقعیت ویژه ای برای ارائه خدمات حمل و نقل بار و مسافر دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام با بیان اینکه فرودگاه پیام بزرگترین مرکز آموزش خلبانی با ۸ مرکز است، گفت: سال ۹۸ مجوز پروازهای مسافری فرودگاه پیام صادر شد که همزمان با شیوع ویروس کرونا بود.

قنبرپور یادآور شد: طی ۴ سال اخیر مجموعا ۵۵۰ پرواز مسافری در فرودگاه پیام انجام شده که حدود ۳۳ هزار نفر از این پروازهای استفاده کرده اند.

وی گفت: امسال پروازهای نجف را راه اندازی کردیم و به دنبال برقراری پروازهای به اهواز، کیش و مشهد هستیم

منبع : خوشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس