پالایشگاه سوخته بیرجند، منتظر دریافت خسارت از بیمه

مینی پالایشگاه بیرجند که ۱۹ آذر ماه دچار حریق شده بود، بعد از گذشت ۱۱ روز هنوز به چرخه تولید بازنگشته است و فعالیت دوباره آن منوط به پرداخت خسارت از سوی بیمه شده است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همه تلاش ما بر این است، مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که دچار آتش سوزی شد، به چرخه تولید برگردد.

جواد اشرفی به بازدید از مینی پالایشگاه آذران صنعت بارثاوا که چندی پیش دچار حریق شد، اشاره کرد و گفت: این واحد در عرصه اشتغال و اقتصاد استان تاثیرگذار است که متاسفانه اخیرا دچار حریق شد و همه تلاش ما بر این است که دوباره بتواند به عرصه تولید بازگردد.

اشرفی ادامه داد: برای احیا و بازگشت این مجموعه به چرخه تولید راهکار‌های مختلفی از جمله استفاده از ظرفیت فاز توسعه مد نظر است که امیدواریم طی ۲ ماه آینده فاز طرح توسعه آن بتواند وارد چرخه تولید شود.

وی با بیان اینکه این پالایشگاه کوچک مقیاس در سال گذشته حدود ۱۲ میلیون دلار صادرات از استان داشت، متذکر شد: با توجه به اینکه این مجموعه بیمه بوده بعد از طی شدن روال تشریفات اداری و بیمه‌ای، جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره برگزار می‌شود تا با توجه به ظرفیت بالای آن هرچه زودتر به چرخه تولید بازگردد.

منبع : خبرگزاری  شهرارا نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس