آذری جهرمی: سامانه پیامکی 195 به منظور برخورد با پیامک‌های مزاحم فعال شد

وزیر ارتباطات از راه‌اندازی سامانه پیامکی 195 به منظور برخورد با پیامک‌های مزاحم خبر داد.

محمدجواد آذری‌جهرمی در جمع خبرنگاران گفت: سامانه پیامکی 195 فعال شده و با استفاده از این سامانه با پیامک‌های تبلیغاتی ارسال شده به مشترکان تلفن‌همراه برخورد می‌شود. بدین منظور شماره فرد ارسال کننده پیامک را به سامانه 195 ارسال می‌کنند که این پیامک ارسالی کاملا رایگان است و برای مشترک هیچ هزینه‌ای ندارد.

وزیر ارتباطات ادامه داد: مکانیزم‌هایی در پشت این سامانه بر اساس پردازش هوشمند وجود دارد که تشخیص می‌دهد که این شماره آیا پیامک مزاحم ارسال کرده است یا خیر که در نهایت در صورت تایید ارسال پیامک تبلیغاتی، شماره مسدود می‌شود و شماره‌ها گزارش دهی می‌شود و امیدوار هستیم تا این نارضایتی را با این سامانه از بین ببریم.

آذری‌جهرمی با اشاره به شبکه اجتماعی ایرانی کلوب گفت: از بخش‌خصوصی نمی‌توان انتظار داشت که سرمایه‌گذاری حاکمیتی کند، این طبیعی است که هر حوزه‌ای که مشتری نداشته باشد بعد از مدتی دیگر سرمایه‌گذاری در آن قابل توجیه نیست. در صورتی که یک پریوژه از نظر فنی و کیفیت خوب باشد اما استراتژی توسعه خوبی در بازار نداشته باشد آن پروژه موفق نخواهد بود. شورای عالی فضای مجازی بر اساس مراحلی به شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس