یک فعال صنعت غذا نائب رئیس کمیته کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو شد

مهندس احمد فتح اللهی بعنوان نائب رئیس کمیته تخصصی کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو (سازمان ملل) در ایران انتخاب شد.

به گزارش خوشه : احمد فتح الهی، از فعالان شناخته شده صنایع غذایی ایران طی حکمی از سوی حجت الله ایوبی، دبیرکل کمیسیون ملی یونسکودر ایران به عضویت و نایب رئیسی کمیته تخصصی کسب و کار کمیسیون یونسکو در ایران درآمد.

در حکم صادر شده برای فتح الهی آمده است: با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در عرصه کسب و کار،اقتصاد،آموزش و فرهنگ، به موجب این حکم، به عضویت”کمیته تخصصی توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو- ایران“ منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال برای تحقق اهداف کمیته مزبور به ویژه هماهنگی و گسترش تعامل با نهادهای ملی-بین المللی از جمله سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو)شناخت و معرفی توانایی ها و توسعه و بکارگیری ظرفیت های کشور به منظور مشارکت در تدوین و اجرای سیاست ها و برنامه های مرتبط با کمیته تخصصی توسعه کسب و کاردر سطوح ملی و بین المللی متناسب با اهداف جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

احمد فتح الهی در تاریخ ۲۰ آذر سال ۱۳۳۲ هجری شمسی در تهران به دنیا آمد، وی دارای مدرک کارشناسی ماشین افزار و صنایع غذایی است. وی دارای سوابق متعدد و طولانی در حوزه صنعت غذا می‌باشد که از آن جمله می‌توان به  مدیرعاملی شرکت صنایع غذایى اتا، ریاست هیئت مدیره شرکت سبزى ایران، ریاست هیئت مدیره سندیکاى صنایع کنسروایران، عضوکارگروه غذایى مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیسی انجمن علوم وصنایع غذایى ایران اشاره کرد.

وی در سال ۱۳۹۲ به عنوان شخصیت سال صنایع غذایی کشور انتخاب شد. انستیتو تحقیقات و تغذیه ای کشور نیز در سال ۱۳۹۵ نیز او را به عنوان کارآفرین نمونه انتخاب کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس