به دنبال همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان هستیم/ صنعت حمل و نقل‌ مردم‌پایه می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دو ویژگی‌ صنعت حمل و نقل «فناورمحور بودن» و ‌«مردم‌پایه بودن» است، گفت: در وزارت راه و شهرسازی به دنبال مردم پایه‌بودن صنعت حمل و نقل هستیم.

 

مهرداد بذرپاش، امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته ضمن اشاره به اهمیت حمل و نقل در اقتصاد کشور، اظهار داشت: مشکلات صنعت حمل و نقل باید بخش به بخش حل شود، این وظیفه وزارت راه و شهرسازی است و ما آن را به جدیت

پیگیری می‌کنیم.

بذرپاش در تبیین جهت‌گیری جدید وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل گفت: در بخش صنایع هوایی، زمینی به دنبال حرکت به سوی فناور شدن هستیم‌، فاصله ما از فناوری، سبب شده است نتوانیم جوابگوی مردم باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ‌صنعت حمل و نقل باید به دنبال اخذ فناوری باشد، گفت: باید بپذیریم که با روش‌های سنتی نمی‌شود با دنیا همسو باشیم و صنعت حمل و نقل را اداره کنیم.

وی ضمن بیان اینکه نمایشگاه حمل و نقل نماگر این صنعت است، گفت: باید به دنبال این باشیم که مرز دانش و فناوری را با چه نقشه‌ای پیش ببریم، مگر می‌شود که در یک اتاق دربسته مشکلات را حل کرد؟

بذرپاش با اشاره به اهمیت مشارکت در حوزه حمل و نقل گفت: اشتراکات است که مشکلات را حل می‌کند و پیشرفت در بخش‌های مختلف را ایجاد خواهد کرد؛ وزارت راه و شهرسازی به دنبال همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: فعال بودن و نترس بودن از ویژگی شرکت‌های دانش‌بنیان است و ما به دنبال محافظه‌کاری نباید باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در تشریح دومین ویژگی صنعت حمل و نقل گفت: ما باید به دنبال مردم‌داری باشیم و کوچک‌ترین ناراحتی مردم از حمل و نقل برای ما مهم است.

وی افزود: به دنبال مردم پایه‌بودن صنعت حمل و نقل هستیم و مردم‌پایه‌تر شدن این صنعت را دنبال می‌کنیم.

بذرپاش گفت: پس دو ویژگی‌ صنعت حمل و نقل، «فناورمحور بودن» و ‌«مردم‌پایه بودن» است.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: نمایشگاه صنعت حمل و نقل می‌تواند به ما را به سمت فناوری و مردم‌پایه‌تر شدن سوق دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس