عرضه تولیدات عشایر تهران در نوروزگاه ها

ه گزارش خوشه نیوز ، فرشید ذبیحی مدیر امور عشایر تهران گفت: نوروزگاه های عشایری برپا شده در نقاط مختلف استان تا ۱۵فروردین با اجرای برنامه‌های مختلف و عرضه تولیدات عشایر، میزبان مسافران نوروزی هستند.

فرشید ذبیحی افزود: در مبادی ورودی برخی از شهرستان های استان تهران سیاه چادرهایی برای ارائه خدمات و عرضه و فروش محصولات تولیدی عشایر به مسافران نوروزی راه اندازی شده است.

وی ابراز کرد: نوروزگاه های عوارضی تهران – قم و شریف آباد پاکدشت از مهم ترین نوروزگاه های برپا شده در استان تهران هستند چراکه مسافران زیادی از این مسیرها به اصفهان، یزد و مشهد سفر می کنند. ذبیحی افزود: در ورامین و فیروزکوه نیز این نوروزگاه ها و سیاه چادرها برپا شده و به مسافران نوروزی ارائه خدمات می کنند. مدیر امور عشایر تهران ادامه داد: نوروزگاه های عشایر استان تا ۱۵فروردین ماه با پخت نان و آش محلی و اجرای برنامه‌های سنتی و محلی و عرضه تولیدات عشایر، به مردم و مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند.

وی به هشدارهای هواشناسی درخصوص بارش باران نیز اشاره کرد و از عشایر و مسافران حاضر در منطقه خواست از تردد در مناطق کوهستانی و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

شبکه خبری صنعت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس