علت قطعی پمپ‌های بنزین چیست؟ | آیا قرار است بنزین گران شود؟

از صبح امروز سیستم سامانه هوشمند سوخت در برخی از جایگاه سوخت کشور با اختلال و قطعی مواجه شده‌ است.

به گزارش خوشه نیوز ، از ساعات ابتدایی امروز در سیستم هوشمند سوخت کشور اختلال ایجاد شده است و همین امر باعث شده برخی جایگاه‌ها در کشور امکان سوخت‌رسانی نداشته باشد.

شواهد حاکی از آن است که بعضی جایگاه‌ها به صورت دستی امکان سوخت‌گیری را فراهم کرده‌اند.

هنوز دلیل قطعی برای این اختلال از سوی شرکت ملّی نفت کشور عنوان نشده است و بایددید شایعه هک شدن سیستم هوشمند سوخت صحیح است یا نه؟

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت در این‌باره گفته است: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌هاست و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است. توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصان امر پای کار هستند و در تلاشند که این اختلال تا ساعاتی دیگر رفع شود.

به گفته وی کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نبوده و افزایش قیمتی در دستورکار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیاز ضروری به بنزین ندارند، فعلاً تا رفع کامل مشکل به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه نکنند

برخی جایگاه‌ها به صورت دستی به مدار وارد شدند

دقایقی پیش معاون وزیر نفت در گفت‌وگو با بخش خبری صداوسیما در این‌باره گفت: اختلال در ۶۰درصد جایگاه‌ها به وجود آمده است و فعلاً در مورد کارتخوان‌ها چالش وجود دارد.
به گفته سالاری، به صورت دستی و بدون کارت سوخت و با قیمت سوخت دوم ارائه می شود‌ و تا پایان امروز به تدریج مشکل برطرف می‌شود

منبع : شهر ارا ننیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس