معاون اقتصادی رئیس جمهور: مشکلی در تامین ارز مورد نیاز واردات کالا وجود ندارد

محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور در ساوه گفت: مشکلی در تامین ارز مورد نیاز واردات کالا وجود ندارد.

به گزارش مشرق، محمد نهاوندیان دقایقی پیش در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی ساوه با اشاره به سرمایه‌گذاری‌ها در کشور اظهار داشت: علی رغم تحریمها که دشمن با این ابزار تلاش میکرد اقتصاد کشور را با مشکل مواجه کند، امروز شاهد سرمایه‌گذاری‌های جدید در کشور هستیم.

وی افزود: در ۱۰ ماهه امسال شاهد رشد سرمایه‌گذاری جدید هستیم و ملت ایران نشان دادند باتوجه به وحدتی که دارند مکر دشمنان و نقشه شومشان شکست‌خورده است.

نهاوندیان تصریح کرد: تیم اقتصادی دولت در راستای شکوفایی اقتصادی کشور، تصمیماتی اتخاذ کرده و در این راستا با همکاری بانک مرکزی، برای کمک به سرمایه درگردش واحدهای تولیدی طرح گام تصویب و اجرایی شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور عنوان کرد: همچنین علی رغم همه محدودیت ها، ارز مورد نیاز واردات تامین شده و حتی ارقام مربوطه نیز رشد داشته است.

نهاوندیان بیان کرد: با فروکش کردن برخی التهابات تورمی درسال ۹۷ آمارها نشان می‌دهد در ۸ماهه اخیر  در تورم سیر نزولی داشتیم که این مسئله سبب شده بخش صنعت ما فشار کمتری را متحمل شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه استان مزکزی باتوجه به آمارهای ارایه شده در سرمایه گذاری واشتغالزایی کارنامه خوبی به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجرا شده توسط: همیار وردپرس